خرید سنگ نمای ساختمانی

تعداد بازدید : 1535
نویسنده خبر :
منبع :
20 1439 اردیبهشت

 سنگ نمای ساختمانی در انواع مرمریت، کوارتزیت، مرمر، تراورتن و لایم استون در ابعاد سفارشی در بازرگانی زاندس خرید و فروش می شود. سنگ مخصوص نمای ساختمان با توجه به سبک نما و نوع نما می تواند از گروه سنگ های طبیعی ساختمانی و در رنگ های تیره و روشن انتخاب شود.

 

انواع نمای ساختمان ارزان قیمت

نماهای ساختمان می تواند یک نمای ساده تا یک نمای رومی و یا کلاسیک اروپایی باشد. بهترین سنگ نما برای هر ساختمان بصورت جداگانه تعریف می شود. اگر نمای ساختمانی شما یک نمای سنتی و در سبک های اروپایی باشد بهترین انواع سنگ ساختمان می تواند مرمریت ها و تراورتن ها باشند. اگر از سنگ مرمریت برای نمای اصلی ساختمان استفاده کنید می توانید نمایی زیبا و شگفت انگیز به ساختمان تان اضافه خواهد کرد.

البته برای سنگ نما ، مرمریت گزینه ای گران قیمت می باشد که در سورت های پایین تر نیز می توان سنگ ارزان قیمت تری را تهیه کرد اما به همان نسبت که کیفیت و سورت کاهش پیدا می کند از جلوه های سنگ سوپر مرمریت نیز کم می شود. در گروه سنگ های نمای ساختمانی ارزان قیمت که حتی سورت سوپر تراورتن نیز می تواند قیمت ارزان و مناسب تری را داشته باشد در عین حالی که قیمت ارزان آن بسیار مورد پسند عموم است جلوه هایی که با نحوه ی ساب خوردنش خواهید دید بسیار حیرت انگیز خواهد بود.

 

فروش سنگ نمای ساختمانی

فروش انواع سنگ نما با توجه به ابعاد وضخامت سنگ صورت می گیرد که فروشنده سنگ یا شخص بازرگان صادرات سنگ نمای ساختمانی قیمت ها را براساس ابعاد موجود اعلام خواهد کرد. سنگ نمای ساختمانی قابلیت فروش در تمامی ابعاد منظم که از یک قاعده و نظم مشخصی برخوردار هستند پیروی خواهد کرد . البته سنگ های طبیعی نیز وجود دارند که بی قاعده می باشند یعنی از یک شکل هندسی منظم مانند مربع یا مستطیل پیروی نمی کنند که این سنگ ها هرچند می توانند در نمای ساختمان و ان هم برای سنگ نمای باغ و ویلا استفاده می شوند ولی در مجموع بیشترین تقاضا را برای سنگ فرش پیاده روها، کف پوش باغ و ویلا و حتی برای سنگ فرش خیابان ها و معابر عمومی استفاده می شود. سنگ های نما با قاعده همانند اسلب و سنگ های طولی با طولهای متفاوت. سنگ های نما که عمده ی مصرفشان به دلیل بی قاعده بودنشان در سنگ فرش کردن و کف پوش ها می باشد مانند مالون و لاشه.

 

قیمت سنگ نمای رومی

سنگ های مخصوص نمای رومی می توانند ابعاد بزرگی همچون اسلب و ابعاد کوچکتری مانند قیچی و بادبر داشته باشند. قیمت سنگ نمای روی را سورت، ضخامت ، ابعاد، نوع معدن استخراج شده و تکنولوژی فرآوری و برش سنگ تعیین می کند.

 

 

قیمت سنگ نما در کرج

سنگ نما با توجه به اینکه از کارخانه های سنگ بری بارگیری می شود به همان قیمت کارخانه در تهران و کرج انواع سنگ نما عرضه و توزیع می شود. سنگ نما از طرف بازرگانی زاندس (Zandes) به تمامی سنگبری ها در کرج و تهران توزیع می شود که در صورت خرید از سنگ بری ها شما خرید سنگ با نرخ مصوب سنگ بری ها را دریافت خواهید کرد.

 

قیمت سنگ نما یزد

انواع سنگ نما که در بازرگانی زاندس (Zandes)  به منظور و به جهت رفع نیاز بازار داخلی تهیه می شود به استان یزد نیز با همان قیمت های عمده عرضه و توزیع می گردد. سنگ های نمای موجود در استان یزد در دامنه ی سنگ های طبیعی ساختمانی همچون تراورتن، گرانیت، مرمریت، مرمر، لایم استون، لته، امپرادور و سایر سنگ های طبیعی می باشد.

 

 

قیمت هر مترمربع سنگ تراورتن

قیمت هر مترمربع برای سنگ های نمای اصلی و همینطور برای سایر نماهای داخلی برحسب سورت و کیفیت سنگ، ابعاد برش سنگ، فرآوری سنگ و ضخامت سنگ محاسبه می شود. ولی برای سنگ هایی مانند کوبیک، لاشه و مالون قیمت برای این نمونه سنگ ها بر اساس وزن در واحد تن و کیلوگرم محاسبه خواهد شد.

 

بهترین سنگ تراورتن نما

بهترین سنگ تراورتن که استفاده ای در نماکاری ساختمان دارد از نظر رنگ بیشتر رنگ های سفید و کرم در گروه بهترین سنگ تراورتن قرار دارند و در درجه ی دوم و سم سنگ هایی با رنگ شکلاتی و مشکی در رده های بعدی قرار دارند که البته برحسب سورت سنگ این جایگاه نیز تغییر خواهد کرد یعنی سنگ سفید تراورتن با درجه یک در مقایسه با سنگ تراورتن مشکی و سیاه با سورت سوپر، سنگ سفید در جایگاه بعد از سنگ با کیفیت سیاه قرار دارد.

 

بهترین سنگ تراورتن از نظر ابعاد برای نماکاری

بهترین ابعاد برای سنگ نما که یکدست تر و زیبایی بالایی را نشان می دهد برای سنگ های اسلب در سورت سوپر می باشد . تنها ایراد سنگ نمای اسلب تراورتن وزن سنگین و جابجایی سخت ان است که تنها به وسیله ی دستگاه قابل جابجایی و نصب است.

 

 

قیمت سنگ نمای ویلا

سنگ نما که در تمامی نماها و برای ساختمان ها و ویلاها و باغ ها کاربرد دارد دارای قیمت های برحسب نوع سنگ متفاوتی را دارا می باشد.

بر حسب طرح و یا سورت سنگ نما شما می توانید قیمت های مختلفی را در بازارهای سنگ پیدا کنید که البته قیمت این نوع بازارها کاذب و به دور از واقعیت خواهد بود.

تمامی قیمت هایی که در کلینیک انواع سنگ نمای ساختمانی زاندس (Zandes) عرضه می شوند برای هر نوع سنگ آذرین و رسوبی و حتی قیمت ها برای سنگ های دگرگون شده متفاوت خواهند بود.

 

 

 

  


صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

مقالات مرتبط



صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

نظراتـــــــــ