خرید سنگ بازالت

تعداد بازدید : 2856
نویسنده خبر :
منبع :
4 1399 دی

خرید سنگ بازالت سیاه و یا خاکستری که دارای زمینه ای طوسی رنگ می باشد که به صورت پراکنده اثری از رنگ سیاه و مشکی در آن دیده می شود. سنگ بازالت در نگاه اول مشکی به نظر می رسد که در دو طرف پشت و روی آن تفاوت رنگی بسیار نامحسوسی پس از برش و فرآوری دیده می شود. رنگ پشت سنگ بازالت که هنوز ساب نخورده است و یا در اصطلاح سابیده نشده است بصورت رنگ طوسی دیده می شود در حالی که رنگ رویی سنگ بازالت که سابیده شده است طوسی تیره تر یا متمایل به مشکی دیده می شود.

بازالت یک سنگ بسیار سخت می باشد که از نظر ویژگی هایی که دارد با سنگ گرانیت مقایسه می شود. علاوه بر این، بافت سنگ بازالت متفاوت تر از سنگهای گرانیتی می باشد چرا که یک سنگ بازالتی دارای منافذ و سوراخ های بسیار زیادی می باشد و باعث می شود سطح بازالت بصورت طبیعی زبر و تا حدودی خشن باشد. گفته می شود که این سوراخ های ریز و درشت در بازالت ها باعث شده است تا این سنگ در برابر تغییرات دمایی بتواند تنفسی راحت داشته باشد و بر استحکام سنگ بیافزاید.

 

نکته قابل توجه :

بازالت غالباً دارای رنگ خاکستری روشن تا خاکستری تیره است که می تواند تا سیاه نیز باشد. این رنگ طبیعی آن است، بدون هیچ گونه مواد افزودنی!

 

سنگ بازالت در کجاها وجود دارد

بزرگترین منابع سنگ بازالت در کل دنیا به ایالات متحده، هند، آمریکا و چین ختم می شود. سهم کشور ایران در سنگ بازالت در معادنی همچون :

  1. معدن سنگ بازالت ماکو واقع در آذربایجان غربی
  2. معدن سنگ بازالت سربیشه در آذربیایجان
  3. معدن سنگ بازالت زنجان
  4. معدن سنگ بازالت خراسان جنوبی
  5. معدن سنگ بازالت تهران

 خرید سنگ بازالت با قیمت عمده

کاربرد سنگ بازالت

کاربردهای سنگ بازالت با توجه به رنگ آن باعث شده است در انواع سبک ها و معماری های مدرن و ساده چه در داخل و چه در خارج از خانه به خوبی مورد استقبال قرار گیرد.

اگر شما هم به دنبال خرید سنگ برای پروژهای ساختمانی خود هستید و بصورت دقیق نمیدانید که در چه بخش هایی از ساختمان می توان از بازالت استفاده کرد، در این جا شما را با بخش هایی از ساختمان ها و مجتمع ها که بهترین گزینه برای آنها سنگ بازالت می باشد آشنا می کنیم.

  1. سنگ کف پارکینگ اولین و مناسب ترین مکانی است که به راحتی بدون هیچ گونه وسواس فرکری می توان از سنگ بازالت استفاده کرد.
  2. روف گاردن نیز یکی دیگر از مکان هایی است که باز استفاده از بازالت در اولویت اول قرار دارد .
  3. ترکیب سنگ بازالت در نماهای داخلی و بیرونی هر نوع ساختمان و پروژه ساختمانی با سنگ های دیگر نیز کاربردی بسیار شایع و عرف است.

 

قیمت خرید سنگ بازالت :

قیمت خرید سنگ بازالت از یک معدن به معدن دیگر در ابعاد و انواع مختلف فرآوری آن متفاوت است و برای دریافت قیمت ها می بایست در همان زمان که قصد خرید و تهیه سنگ را دارید با مجموعه بازرگانی سنگ زاندس (Zandes) ارتباط مستقیم از طریق راه های ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما داشته باشید . قیمت ها بر اساس طول، عرض، روش فرآوری، ضخامت، متراژ، نوع معدن سنگ استخراج شده و همچنین نحوه حمل و نقل سنگ متفاوت است. از شما درخواست می کنیم که در زمان ارتباط با کارشناسان فروش ما حتما طول ، عرض، ضخامت، نوع سنگ بازالت ساییده شده، سنگ بازالت شیارخورده و متراژ مورد نظر خود را به همراه مکان استفاده ای که می خواهید سنگ بازالت را در آنجا کار کنید عنوان بفرمایید تا راهنمایی های دقیق تر و قیمت های اصلی را دریافت کنید.

 


صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

مقالات مرتبط



صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

نظراتـــــــــ