فروش کوپ تراورتن

تعداد بازدید : 2357
نویسنده خبر :
منبع :
8 1399 خرداد

 

خرید و فروش انواع مختلفی از سنگ های کوپ استخراج شده از معادن مختلف تراورتن بصورت مستقیم با قیمت بهربرداری شده در کلینیک سنگ اصیل ساختمانی بازرگانی زاندس (Zandes) عرضه و توزیع می گردد. سنگ بلوک به همان کوپ های خامی که از معادن استخراج می شوند گفته می شود و بطور معمول در اشکال منظم چند وجهی که می توانند 4 یا 6 وجهی باشند استحصال می شوند.

 

وزن سنگ های کوپ خام تراورتن

وزن کوپ های از 25 تن می تواند باشد تا 6 یا 7 تن نیز وجود دارند.

کوپ 25 تنی را که تنها با یک جرثقیل می توان حمل و نقل و بارگیری کرد به تک کوپ نیز معروف است. تک کوپ ها از درجه های کیفیتی مختلفی بهره می برند و بالاترین کیفیت کوپ به جهت کاربرد در صنعت سنگ و سنگبری داخلی با کیفیت خارجی و صادراتی نیز تفاوت هایی دارد. در زمان خرید کوپ سنگ حتما استفاده داخلی یا صادراتی خودتان از سنگ را مشخص کنید چون در قیمت و کیفیت نهایی تاثیر گذار است.

مثلا اگر سنگ کوپ را برای صادرات به سایر کشورهای خارجی می خواهید و بخاطر قیمت و هزینه به خیال اینکه زرنگی کرده اید و کیفیت بالا را با قیمت خیلی پایین تر تهیه کرده اید متوجه ضرری می شوید که دیگر کشورهای طرف قرار داد با شما همکاری و تجارت نخواهند کرد.

 

کوپ های 12 یا 13 تنی نیز وجود دارند که به دو کوپ نیز در بین بازاریان سنگ معروف می باشد و برای بارگیری و حمل و نقل دو کوپ ها از یک تریلی استفاده می شود، چون این دو کوپ جمعا وزن شان تقریبا 25 تن می باشد، و ظرفیت هر ماشین از نظر بارگیری 25 تن می باشد.

کوپ های دیگر 6 یا 7 تنی که به سنگ های لاشه معروف هستند آنها را برای هر ماشین تریلر بین 3 تا 4 کوپ می توان بارگیری کرد.این نوع کوپ ها همان سه کوپ ها هستند که در معادن علامت گذاری می شوند.

 

نحوه ی برش سنگ کوپ تراورتن

وقتی کوپ های جدا شده از سینه های معدن وارد سنگبری ها می شوند معمولا اگر شکل چهار یا شش وجهی داشته باشند بوسیله ای اره سنگبری به اسلب های مربعی یا مستطیلی با توجه به شکل کوپ تبدیل می شوند. کوپ هایی هم که شکل نامظمی دارند را با اره های قله بر به سنگ های تایل که از اسلب کوچکتر هستند برش می زنند. ابعاد سنگ تایل از هر نوع سنگی می تواند 30 در 30 ، 40 در 40 و یا ابعاد 50 در 50 باشند. بیشتر سنگ های کوپ 10 تا 6 تنی را با قله بر تبدیل به سنگ هایی با ابعاد کوچک می کنند.

 

انواع سنگ کوپ تراورتن

کوپ سنگ هایی که در گروه تراورتن قرار دارند به اندازه ی تعداد تراورتن ها و سورت های آن می باشند. که در اینجا تنها دو مورد از کوپ های تراورتن را برای شما عنوان می کنیم و در پایان تنها تعدادی از اکوپ های تراورتن را فقط نام خواهیم برد.

 

سنگ کوپ تراورتن ابیانه

معدن ابیانه یکی از معادن استان اصفهان واقع در کاشان می باشد که رنگ آن سفید تا کرم می باشد و دارای سورت بندی استاندارد برای فروش کوپ تراورتن ابیانه در سوپر و ممتاز و درجه یک می باشد.

 

 

 


صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

مقالات مرتبط



صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

نظراتـــــــــ