صادرات کربنات کلسیم به عمان

تعداد بازدید : 1931
نویسنده خبر :
منبع :
27 1399 خرداد

صادرات کربنات کلسیم به عمان در بازرگانی زاندس (Zandes) بصورت ویژه و اختصاصی از معادن سنگ مرمریت در استان فارس واقع در نی ریز بصورت مستقیم به کشورهای مقصد همچون قطر، کویت، عراق و سایر کشورهای دیگر صادر می شود.

مشخصات کربنات کلسیم موجود در کلینیک صنایع سنگ ساختمانی که به عمان صادر خواهد شد.

کربنات کلسیم موجود در معادن سنگ زاندس واقع در نی ریز فارس دارای کیفیت بسیار عالی و مناسب به جهت استفاده در صنعت های مورد نیاز می باشد.

این محصول که به تازگی وارد پنل های کار بازرگانی زاندس (Zandes) شده است و یکی از دستاوردها و موفقیت های جدید در راه صادرات به کشورهای خارجی به جهت رونق اقتصادی کشور می باشد از توجه ی ویژه و بسیار بالایی در تاجران صادرات کالا برخردار است.

این محصول کلسیم کربنات که یک محصول معدنی می باشد هم در حوزه های صنعتی و غیر خوراکی همچون رنگ سازی و تولید کاغذ کارایی دارد و هم در تهیه غذا و خوراک دام و طیور استفاده دارد.

قیمت صادرات کربنات کلسیم به کویت

قبل از اینکه راجع به قیمت این محصول از صفر تا صد صحبت کنیم لازم است که بدانید قیمت فروش داخلی این محصول با قیمت نوع صادراتی تفاوت هایی دارد. پس قبل از اینکه بخواهید قضاوتی در مورد گران بودن یا ارزان بودن محصولی چون کربنات کلسیم داشته باشید بهتر است که ابتدا این موارد را برای خودتان مشخص کنید.

و اما قیمت کربنات کلسیم مخصوص بازرگانی زاندس (Zandes) که از معادن شهرستان نی ریز فارس به بهره برداری رسیده است و همچنان در حال بهره برداری می باشد به ازای کیسه های 20 تا چهل کیلویی در واحد کیلو گرم عرضه می شود.

برای قیمت عرضه انواع کربنات کلسیم به بازارهای مورد نیاز داخلی و خارجی برای محاسبات بهتر قیمت هایی که در فاکتور برای شما محاسبه می شود برای هر تن می باشد.

مثلا اگر قیمت روز کربنات کلسیم برای توزیع داخلی کیلیویی 50 تومان می باشد و به ازای هر تن می شود پنجاه هزار تومان.

این نوع محاسبه فقط برای روشن شدن نحوه ی محاسبه قیمت کلسیم کربنات نی ریز بود و فقط جنبه ی اطلاعات و آگاهی را داشت و اینکه قیمت کلسیم کربنات در این بازرگانی همین مقدار است اشتباه می باشد.

 

چون تیم و بازرگانی ما تمام کارهای گمرکی و ترخیص بار را هم بصورت اختصاصی توسط تیمی که برای این کار دارد انجام می دهد و با توجه به تجربه ی سی ساله در حوزه صنعت سنگ، قیمت صادرات کربنات کلسیم به عمان با قیمت صادرات به قطر یا کشوری دیگر برحسب موارد گمرکی و پروتکل های مربوطه متفاوت می باشد که همین روند تاثیر بر روی قیمت عرضه کربنات کلسیم خواهد داشت.

 

شرایط بارگیری و ارسال کربنات کلسیم به جهت صادرات و فروش داخلی

اول اینکه این محصول در ابتدا به کیسه های کوچکتر 20 تا 40 کیلویی بسته بندی می شود و در نهایت بصورت کیسه های بزرگتر جامبوبرگ بسته بندی و بارگیری می شود.

وزن کیسه های جامبو بین یک تا دو تن می باشد که در هر خرید معمولا مشتریان بالای 15 تن در خرید کربنات کلسیم در سرتاسر ایران می باشد و در وزن های بسیار بالاتر چند هزار تن یا چند صد هزار تن بارگیری می شود.

 

خصوصیات و ویژگی های کربنات کلسیم نی ریز فارس در زاندس

این نمونه از کربنات کلسیم که در حال حاضر در بازرگانی زاندس (Zandes) عرضه می شود دارای خلوص دانه درشتی بین 95 تا 99 درصد می باشد.

طبق آنالیزی که از این نمونه کربنات کلسیم توسط آزمایشگاه معروف بینالود در تهران گرفته شده است این نمونه از کربنات کلسیم یکی از مرغوب ترین نمونه ها می باشد که قابلیت صادرات آن بسیار فراهم و مهیا می باشد.

میزان مش برای این نمونه محصول در حال حاضر 400 می باشدف یعنی کربنات کلسیم نی ریز فارس با مش 400 معامله خواهد شد.

 

صادرات کربنات کلسیم با مش 400 به عمان برای تهیه نهاده ها و خوراک دامی

یکی از موارد مصرفی که کربنات کلسیم دارد در زمینه ی خوراک دام و طیور در تمام دنیا می باشد یعنی ک نوع ماده ی غذایی بسیار لازم و ضروری در رشد و بقای حیوانات و پرندگان مورد پرورش دارد. یکی از متقاضیان پر و پا قرص ما چه در داخل و چه در خارج از کشور دامداران و کارخانه های تهیه خوراک دامی می باشد که بسیار پرکاربرد و مقرون بصرفه برای آنها می باشد.

این نمونه کربنات کلسیم با مش 400 بصورت مستقیم از درب کارخانه های ما برای فروش داخلی و صادرات بارگیری می شود و از نظر هزینه ی بارگیری به این صورت می باشد که هزینه های جاری مربوطه به عهده خریداران می باشد که با توجه به قیت تعیین شده و نهایی آن جبران هزینه های بارگیری را خواهد کرد و حتی بیشتر هم سوداوری خواهد داشت.

 

 

 


صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

مقالات مرتبط



صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

نظراتـــــــــ