قیمت سنگ نمای رومی

تعداد بازدید : 6550
نویسنده خبر :
منبع :
12 1399 تیر

قیمت سنگ نمای رومی که می تواند از بین هزاران سنگ ساختمانی که هم به صورت طبیعی از معادن استخراج می شود و هم بصورت غیرطبیعی در کارخانه ها بصورت مصنوعی ساخته می شود قیمت های بسیار متفاوتی داشته باشد که بصورت جدی ارائه قیمت بابت هر نوع سنگ با سورت بندی و ابعاد و سایر عوامل مداخله در تعیین قیمت خرید سنگ نمای رومی کاری غیر ممکن می باشد. البته هر سنگ قیمت مشخصی را خواهد داشت ولی اینکه قیمت ها همیشه و برای هر لحظه ثابت نباشند کار را به سمت دشواری برای اطلاع رسانی خواهد کشاند.

اما توضیحاتی که به شما کمک می کند که تقریبا با توجه به بودجه ای که برای نماهای پروژه های ساختمانی خود در نظر گرفته اید انتخاب در زمان خرید سنگ نمای ساختمانی رومی و کلاسیک داشته باشید را برای شما در این مقاله بصورت کلی گنجانده ایم.

 

قیمت سنگ نما اصفهان

بیشتر افراد برای جستجوی قیمت خرید سنگ نمای ساختمانی به دنبال سنگ هایی چون تراورتن هستند که سنگ های تراورتن یکی از اصلی ترین مهره های انتخاب در زمان خرید سنگ می باشد.

سنگ های تراورتن نیز در نوع خودشان از انواع بسیار زیادی برخوردار هستند و همین دلیلی می باشد بر اینکه شما انتظار این را در زمان خرید یا فروش سنگ داشته باشید که قیمت ها هرگز یکسان نیستند و شاید تعیین قیمت یکی از مواردی باشد که شما را به سمت انتخاب بهترین سنگ نمای ساختمانی بکشاند.

در اصفهان، محمود آباد منطقه ای برای عرضه و توزیع انواع سنگ ساختمانی که از معادن مختلف در ایران استخراج می شوند می باشد و اگر شما هر نوع سنگی را از شمال تا جتوب یا از شرق تا غرب ایران بخواهید در محمود آباد اصفهان در دسترس خواهد بود.

ولی از انجا که هزینه های دید و بازدید از انواع سنگ اصفهان تقریبا مشکل ساز می باشد و شاید برای شما مقرون به صرفه از نظر هزینه و وقت نباشد، بازرگانی زاندس (Zandes) شعبه ای از دسترسی و دفاتر خودش را در محمود آباد قرار داده است تا بتواند به تمام سنگ های ایران دسترسی داشته باشد و همینطور قیمت ها را به شدت کاهش داده و دست واسطه گران را از میان بردارد.

اگر به دنبال قیمت سنگ نمای رومی و کلاسیک در اصفهان هستید دیگر نیازی به مراجعه به انجا را نخواهید داشت و از طریق بازرگانی زاندس (Zandes) می توانید با بهترین قیمت ها به ان سنگ ها دسترسی داشته باشید.

 

قیمت سنگ نمای ویلا

همانطور که نمای ساختمان های مسکونی و ادرای می تواند سنتی، رومی، کلاسیک و اروپایی باشد نمای ویلا و باغ ها نیز می توانند متنوع باشند و سنگ هایی که در آن ها استفاده می شوند نیز از بین تراورتن یا گرانیت یا مرمریت باشند .

اینکه شما برای ویلاها کدام نوع سنگ را برای نما انتخاب می کنید هم می تواند سلیقه ای باشد و هم می تواند نباشد.

فرض کنید شما برای نمای ویلای خودتان در شمال، سنگ گرانیت را انتخاب کرده اید که این یعنی سلیقه ف ولی سنگ کار و مهندس اجرای پروژه ی شما به شما پیشنهاد می کند که این سنگ نمی تواند برای شما در شمال باتوجه به شرایط آب و هوایی که دارد کارایی لازم را داشته باشد و شما را به دردسر خواهد انداخت و در عوض به شا سنگ تراورتن را پیشنهاد میکند و البته تراورتن بهترین انتخاب بای شما می باشد چون تراورتن یکی از نموه سنگ های مرغوبی می باشد که می تواند در شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت و کارای داشته باشد.

 

قیمت سنگ نمای رومی گرانیت

سنگ گرانیت نیز می تواند در نمای ساختمانی استفاده شود اما بیشترین و بهترین حالت استفاده از این سنگ در کف سازی می باشد چون این سنگ به نسبت سنگ های تراورتن از تخلخل و منافذ بسیار کمتری برخوردار می باشد و در زمانی که به وسیله ی ملات سیمانی ساختمانی به سطح دیواره های نمای اصلی و فرعی ساختمان چسبانده شود به مرور و در کوتاه ترین زمان در برخورد با باران، برف و یا در اثر آفتاب های سوزان احتمال سقوط از سطح کار را دارند و هم می تواند احتمال آسیب رساندن به رهگذران و یا آسیب اقتصادی بابت هزینه ای که برای این سنگ شده است شود.

قیمتی که سنگ های گرانیتی هم اکنون در بازارها دیده می شود با توجه به اینکه این سنگ گرانیتی چقدر می تواند از آنالیز مرغوب تری برخوردار باشد و اینکه از کدام معدن با چه کیفیت و چه رنگی استخراج می شود دارای اختلاف قیمتی می باشند، اما بهترین و بالاترین قیمت های سنگ گرانیت به نمونه هایی از قبیل:

 

سنگ گرانیت نطنز

سنگ گرانیت نهبندان

سنگ گرانیت سبز یزد

سنگ گرانیت مشکی تویسرکان

سنگ گرانیت مروارید مشهد

سنگ گرانیت سبز تیره بیرجند

سنگ گرانیت صورتی زنجان

سنگ گرانیت قرمز یزد

 

قیمت سنگ نما عباس آباد

محلات در استان مرکزی یکی دیگر از مناطق بسیار پرسود و پر رونق از نوع سنگ های ساختمان از گروه تراورتن ها می باشد. از نمونه سنگ های تراورتن در محلات استان مرکزی می توان به سنگ تراورتن حاجی آباد، آتشکوه، عباس آباد، ابیانه و غیره اشاره کرد که اینها خودشان از نمونه های برجسته سنگ تراورتن در این منطقه می باشند.

سنگ تراورتن عباس آباد همانند سنگ تراورتن آتشکوه یا حاجی اباد سفید می باشد که اگر سفید یکدست باشد در بالاترین سورت و کیفیت قرار دارد و اگر در کمترین کیفیت یا در رنگ کرم آن را بخواهید زیر سورت سوپر و ممتاز می باشد.

قیمت عرضه و توزیع سنگ های تراورتن عباس آباد تقریبا بسیار بالا می باشد و شاید بتوان گفت همرده ی سنگ حاجی آباد می باشد اما قطعا از سنگ معدن های آتشکوه کمتر می باشند. یکی از پرمصرف ترین استفاده هایی که از این سنگ ها می شود در نماهای رومی و نماهای داخلی و اندرونی ساختمان های می باشند که ابعاد آن رنج قیمت را در بازار تغییر خواهد داد.

اگر به دنبال بی نظیر ترین سنگ های نمای ساختمانی رومی و یا کلاسیک هستید و کیفیت و ماندگاری و زیبایی همه را باهم بصورت یکجا می خواهید این همان انتخاب اصلی برای شما می تواند باشد برای دریافت قیمت سنگ تراورتن نما از معدن عباس آبا با کارشناسان در بخش فروش تماس بگیرید.

 

قیمت سنگ نما تراورتن شکلاتی

شاید بعضی ها سلیقه ای که برای انتخاب سنگ نمای ساختمانی دارند به رنگ های روشنی همانند سنگ سفید تراوتن نمای ساختمانی باشد و یا سنگ تراورتن کرم باشد، که در طرفی دیگر بعضی ها هم هستند که بیشتر به دنبال رنگ های تیره همانند سنگ های تراوتن شکلاتی تیره می باشند و این رده از رنگ ها را می پسندند که تراورتن در این رنگ یکی از پرچم دار ترین سنگ ها می باشد و اتفاقا میزان خرید و فروش آن در انواع رده های رنگی همانند سنگ تراورتن گردویی، تنه درختی، قهوه ای، نسکافه ای و غیره بسیار پر تقاضا می باشد.

 

 

قیمت هر متر مربع سنگ نما رومی تراورتن

قیمتی که به ازای هر نوع سنگ در بازارهای سنگی و سنگبری ها در زمان معامله وتجارت محاسبه می شود برحسب متر مربع می باشد. قیمت یک متر مربع سنگ تراورتن با ابعاد اسلب همیشه با قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن در ابعاد تایل، پلاک و یا حکمی بیشتر می باشد.

همچنین قیمت یک متر مربع سنگ تراورتن حاجی آباد با قیمت یک متر مربع سنگ اسلب مرمریت دهبید پایین تر می باشد. اگر قصد همکاری و یا خرید از کلینیک بزرگ سنگ اصیل ساختمانی بازرگانی زاندس (Zandes) را دارید ما شما در جریان ریز فاکتور قرار خواهیم داد و تمامی محاسبات را برای شما بازگو خواهیم کرد و همیشه به صرفه ترین ها را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

 

 

قیمت سنگ نمای رومی ساختمانی مرمریت

سنگ مرمریت در ایران معادن بسیار زیادی دارد و نمونه های بسیار ناب و با کیفیت عالی را به جهت صادرات به عراق، ایتالیا، ترکیه، عمان و غیره دارد. سنگ مرمریت اگر در نمای ساختمان استفاده شود به لحاظ زیبایی بینظیر است اما از نظر استحکام نمی تواند همان نیاز شما را برآورده کند . قیمت سنگ نمای ساختمانی مرمریت نیز در رنج های مختلفی عرضه می شود که باز بهترین سنگ های مرمریت همیشه در راس قیمتی قرار دارند و گرانترین های مرمریت هستند. سنگ مرمریت دهبید یکی از مرمریت های صادراتی می باشند که قیمت صادرات آن با قیمت مصرف داخلی آن متفاوت می باشد چون بالاترین کیفیت مصرف داخلی با کیفیت صادراتی متفاوت می باشد.


صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

مقالات مرتبط



صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

نظراتـــــــــ