سنگ اسلب صادراتی

تعداد بازدید : 2405
نویسنده خبر :
منبع :
28 1399 مرداد

سنگ اسلب صادراتی در ابعاد متناسب با کوپ های بریده و جدا شده از معادن سنگ در سورت های فوق سوپر به جهت ارسال و فروش به کشورهای دیگر موجود می باشد.

 

 

انواع سنگ اسلب صادراتی

همانطور که می دانید سنگ های اسلب بصورت مستقیم از کوپ های سنگی بریده می شوند که ابعاد اسلب بصورت مستقیم در ارتباط با ابعاد کوپ می باشد. بنابرین از هر نوع سنگی می توان سنگ اسلب ان را از کوپ همان سنگ تولید کرد. در نتیجه سگ هایی مانند تراورتن، گرانیت، مرمر، مرمریت، کریستال و چینی قابلیت تولید سنگ اسلب را خواهند داشت.

 

ضخامت و قطر سنگ های اسلب صادراتی چگونه است؟

قطر و ضخامتی که در سنگبری ها بر روی سنگها اعمال می شود بین 7/1 سانتی متر تا 8/1 سانتیمتر می باشد اما برای سنگ های صادراتی و اغلب اسلب ها به دلیل سنگینی و جابجایی که خواهند داشت در قطرهای 2 سانتی متری به بازار عرضه می شود. البته این امکان وجود دارد که قطر سنگ را باتوجه به نظر و درخواست مشتری تغییر دهیم و مطبق با فاکتورها و پارامترهای مشتریانبرش را انجام دهیم. همیشه در کنار درخواست های مشتریان یک مشاوره باتجربه در بازرگانی زاندس (Zandes) وجود دارد تا مشتری بعلت اطلاعات اگاهی های کم دچار ضرر و زیان نشود. این موضوع را به این دلیل عنوان کردیم که بعضی ها درخواست قطرهای کمتر از حد استاندارد را خواهند داشت به جهت اینکه قیمت را کاهش دهند و بتوانند در هزینه های جاری خود صرفه جویی کنند که این تفکری اشتباه است بلکه سنگ ها به دلیل میزان آهکی که دارند خاصیت خوردشدگی خ.اهند داشت و این مورد بسیار مهمی در امر خرید و مهمتر از ان در جهت ساخت و سازها می باشد.

 

 

صادرات سنگ اسلب

بازرگانی زاندس (Zandes) با دارا بودن بزرگترین منبع تامین کننده ی سنگ های ساختمانی در ایران در کنار کار توزیع و پخش به جهت رونق فعالیت های معدنی کشور اقدام به صادرات سنگ نموده است و چون ایران منابع بسیار بزرگ و عظیمی از سنگ های ساختمانی را دارا می باشد در نتیجه منبع تامین کننده ای بسیار غنی در این زمینه می باشد.

از جمله سنگ هایی که به جهت صادرات می توان در بازرگانی زاندس نام برد سنگ های اسلب می باشند که در بازارهای خارجی بسیار پر متقاضی می باشند.

سنگ های اسلب صادراتی در بازرگانی زاندس از انواع سنگ طبیعی قابلیت تولید را دارا می باشد و در سنگ بری های موجود در شیراز و اصفهان عملیات تامین و تولید سنگ اسلب صورت می گیرد.

 

نحوه ی صادرات سنگ ساختمانی

به جهت صادرات به کشورهای دیگر ابتدا درخواستی کتبی مضمون بر اینکه سنگ مورد نظر از چه معدنی ، با چه انالیزی و در چه ابعاد طولی و عرضی به همراه ضخامت سنگ از مشتریان گرفته خواهد شد که در این درخواست می بایست حتما قید شود متراژی که مورد نیاز است چقدر باشد و اینکه تا چه مدت نیاز به این سنگ را دارند تا با توجه به ضرفیت های تولید داخلی اعلام موجود از طرف بازرگانی زاندس (Zandes) داده شود.

پس از دریافت درخواست حتما مقصد مورد نظر می بایست تععین شود چون بر حسب کشورهای مقصد نوع بارگیری و ارسال تغییر خواهد کرد. کلا دو نوع ارسال برای صادرات در بازرگانی زاندس وجود خواهد داشت یکی از راه دریایی و دیگری از راه زمینی امکان پذیر می باشد.

 

قیمت سنگ اسلب

قیمت سنگ های اسلب که به جهت صادرات به سایر کشورها و همچنین برای عرضه داخلی اعلام می شود بسته به نوع سنگ و ابعاد و ضخامت سنگ متغیر خواهد بود. سنگ های اسلب چون در طرح و ابعاد خاص تولید می شوند بر حسب متر مربع قیمت گذاری می شوند که عدالت امر تجارت در ان رعایت شود. اسلب مرمریت و گرانیت شاید در بین سنگ های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار باشند و آن هم به جهت مرغوبیت و انلایز اختصاصی است که در این سنگ ها دیده می شود.

 

فروش سنگ اسلب اصفهان

کارخانه سنگبری زاندس (Zandes) در اصفهان مرکز توزیع و بارگیری انواع سنگ اسلب می باشد که پس از عقد قرارداد و همچنین به جهت بازدید بصورت مستقیم از انجا بارگیری خواهد شد.

تمامی قیمت های فروش سنگهای اسلب صادراتی در مرکز اصفهان بسیار مناسب و در یک بازه رقابتی قرار دارد و همیشه از مراکز توجه بازار اسلب در ایران می باشد.

 

انواع سنگ اسلب صادراتی

سنگ های اسلب به جهت صادرات بسایر زیاد و متنوع هستند که می توانند در انواع سادهف بوک مچ، فور مچ و موجدار تولید شوند. سنگ های اسلب بوک مچ سنگ های هستند که از کنار هم قرار گرفتن دو اسلب با یکدیگر تشکیل یک اسلب استاندارد تولید شده از یک سنگ تک کوپ را خواهد داد طرحی متقارن را بوجود خواهد اورد. سنگ های فور مچ سنگ هایی هستند که از کنار هم قرار گرفتن چهار بخش کنار هم یک طرح متقارن را ایجاد خواهند نمود.

 

  


صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

مقالات مرتبط



صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

نظراتـــــــــ