راهنمای خرید کاشی و سرامیک

تعداد بازدید : 1074
نویسنده خبر :
منبع :
12 1399 شهریور

راهنمای خرید کاشی و سرامیک شما را با مسائلی آشنا خواهد کرد که در زمان خرید وقتی برای خرید و انتخاب محصول مورد نظر تصمیم می گیرید شما را به راحتی به خواسته و نیازتان خواهد رساند.

همیشه در زمان خرید هرنوع محصول و خدماتی داشتن و دانستن یک راهنمای کلی و مفید می تواند شما را به راحتی به هدف تان برساند و از اتلاف وقت بیهود در حاشیه های غیرضروری جلوگیری می شود و یک بهینه سازی مفید را بوجود خواهد آورد.

دنیایی که برای کاشی ها و سرامیک ها مطرح هستند بسیار زیاد و گسترده هستند بطوری که برای دسته بندی آنها می توان برحسب ابعاد، کاربرد، طرح و نوع و روش ساخت شان استفاده کرد.

در این مقاله می خواهیم شما را دعوت کنیم که با ما همراه باشید تا شما را به نکات و ملزوماتی که در زمان خرید می بایست مد نظر داشته باشید آگاه کنیم.

 

تفاوت کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک هم تفاوت در مواد و اجزایی که باعث تشکیل شدن انها شده است دارند و هم تفاوت در نوع استفاده و کاربردی که خواهند داشت.

تفاوت کاشی و سرامیک برحسب کاربرد :

کاشی ها را بیشتر در دیواره ها استفاده می کنند و علتش هم بر می گردد به ضخامت و مقاومتی که کاشی ها در برابر سایش و فشار از خودشان نشان می دهند. کاشی ها بیشتر برای دیوار استفاده می شوند ولی در عوض سرامیک ها با ضخامت و استحکامی که دارند برای کف بسیار مناسب تر هستند.

 

یکی از موارد استفاده از کاشی یا سرامیک ها در نماسازی می شود توصیه نمی شود که از کاشی ها در فضاهای باز و نماهای بیرونی ساختمان استفاده شود و همچنین در مکان هایی که احتمال مرطوب شدن وجود دارد بعلت جذب آب پایین نباید از کاشی استفاده شود و مناسب ترین گزینه سرامیک می باشد.

مورد دیگر که تفاوت کاشی و سرامیک را نشان می دهد در ابعاد می باشد که اغلب کاشی ها کوچک با ابعاد کوچکتر هستند و ابعاد بزرگتر در سرامیک ها دیده می شود.

 

راهنمای خرید کاشی و سرامیک

در بازسازی یک فضای داخلی یا ساخت یک خانه جدید ، انتخاب کاشی و سرامیک یک مرحله مهم است که قبل از شروع ، به یاد داشته باشید که تعدادی از معیارها را در نظر بگیرید.

 

ما 10 نکته اساسی را که باید هنگام خرید کاشی های جدید در نظر بگیرید ، جمع آوری کرده ایم.

 

  1. نوع کاشی را انتخاب کنید
  2. اندازه و شکل کاشی را مشخص کنید
  3. رنگ کاشی های خود را انتخاب کنید
  4. به استانداردهای کاشی کاری توجه کنید
  5. ضخامت لازم را اتخاذ کنید
  6. محل و مکان استفاده را تعریف کنید
  7. اتصالات کاشی یا سرامیک جدید خود را انتخاب کنید
  8. ناحیه مناسب را محاسبه کنید و به تخته های قرنیز توجه کنید
  9. به نگهداری پوشش کف خود فکر کنید
  10. ابزار مورد نیاز برای اجرای کار را در نظر داشته باشید.

 

نتیجه :

هنگام انتخاب کاشی ها و یا سرامیک ها ، باید اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر و انچه انتخاب و خریداری کرده اید کاملاً مطابق با طراحی خانه است تا چندین نوع را با هم مخلوط نکند و فضای داخلی شما را منفی کند.

بنابراین ، قبل از انتخاب کاشی (کف و دیوارها) ، لازم است به استانداردهای مشخص شده (مقاومت در برابر عبور ، لغزش و خراشیدن) و قطعه و عملکرد آن مراجعه کنید. سپس به شما این امکان را می دهد که کاشی کافی در تمام اتاق های خانه داشته باشید.

 


صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

مقالات مرتبط



صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

نظراتـــــــــ