قیمت سرامیک کف 60 در 60 ارزان

تعداد بازدید : 5919
نویسنده خبر :
منبع :
23 1399 شهریور

قیمت سرامیک کف 60 در 60 ارزان بصورت مستقیم و با حذف واسطه گران از طریق بازرگانی زاندس (Zandes) به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود. سرامیک کف با ابعاد 60 در 60 که در واقع از طرح های جدید در صنعت کاشی و سرامیک هستند محصولی برای مکان هایی که پر رفت و آمد یا پر تردد هستند طراحی شده اند. به این سرامیک ها در ابعاد گفته شده پرسلان نیز گفته می شود.

سرامیک پرسلان کف بصورت یکنواخت و به رنگ سفید تولید می شود که در گروه بهترین سرامیک های کف و نما شناخته شده هستند. این نوع از سرامیک ها نحوه ی، طراحی و تولید شان را بگونه ای انجام داده اند که وقتی برای کف استفاده ی شوند بتوانند در برابر سایش هایی که در اثر ترددهای پیاپی بوجود می آید مقاوم باشند.

 

سرامیک کف درجه یک

سرامیک هایی که با کیفیت بالاتر هستند همیشه در گروه گران قیمت ترین، زیباترین و بهترین سرامیک کف و یا نما می باشند. سرامیک های درجه یک بدون هر گونه ایراد و نقص در نوع لعاب و طرح می باشند. با توجه به اینکه سرامیک های پرسلان کف 60 در 60 با کیفیت درجه یک از نظر طرح و رنگ بینظیر و یکنواخت هستند اما برای اینکه بتوانند در گروه صادراتی ها قرار گیرند نیاز دارند تا فاکتورهایی را در زمان تولید رعایت کنند تا بتوانند محصولی خاص و بی عیب و نقص را وارد بازرارهای خارجی کنند. قیمت سرامیک صادراتی پرسلان کف با ابعاد 60*60 بر حسب دلار و متراژ مورد نظر سنجیده می شود و همچنین نوع کارخانه تولیدی اعم از پرسپولیس، روکا سرام و غیره نیز می توانند قیمت های متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند.

 

قیمت سرامیک کف 60 در 60

اگر به دنبال خرید کف پوش مناسب برای ساختمان های نوساز یا در حال بازسازی خود هستید ما به شما سرامیک پرسلان کف 60 در 60 را با قیمت مناسب و ارزان پیشنهاد می دهیم. سرامیک هایی که به جهت کفپوش استفاده و کارایی دارند در موارد نماهای ساختمانی نیز می توانند استفاده شوند . قیمت سرامیک پرسلان کف درجه یک با سایر سرامیک های درجه 2، درجه سه و چهار متفاوت می باشند و قیمت ها از درجه بالاتر تا درجه پایین تر حالت کاهشی خواهند داشت.

 

بهترین سرامیک برای کف مغازه

بهترین نمونه های سرامیک که قرار است بعنوان کفپوش مغازه ها و یا مکان های تجاری مورد استفاده قرار گیرد در ابعاد 60*60 ، 50*50، 30*90، 20*120 قرار دارند. هر کدام از ابعاد مذکور می توانند در طرح هایی مانند لوزی، مربع، حصیری، چرخ دنده ای، زیکزاکی و غیره پیاده سازی شوند.

برای یافتن بهترین نوع سرامیک برای کف مغازه می توانید به پرسلان ها توجه ویژه ای داشته باشید چرا که از نظر هزینه، سرامیک پرسلان کف 60*60 ارزان قیمت در درجه های دو و سه می تواند همان خواسته ی شما را فراهم کند. حتی سرامیک های دیگر که از خاک رس با کیفیت و کاملا تصفیه شده تهیه شده اند نیز می توانید استفاده ببرید.

در انتخاب بهترین کف پوش ها طرح و رنگ بسیار مهم تر از موارد حاشیه هستند، چرا که کف پوش ها در مغازه ها و مراکز تجاری نقش جذب مشتری را خواهند داشت و باعث می شود مشتری به خواسته ی خودش بیشتر بماند و خرید داشته باشد، پس حتما در انتخاب کف پوش ها و سرامیک هایی که قرار است در معرض دید و رفت و آمد مشتریان تان قرار گیرد سرمایه ای هدفمند را در نظر بگیرید.

 

 

بهترین برند کاشی و سرامیک در ایران

بهترین کاشی و سرامیک از برندهای مختلفی که در کارخانجات ایران تولید می شند بسیار زیاد و متنوع هستند و البته تفاوت هایی هم دارند. اگر برای بازارها و مصارف داخلی به جهت پروژه های معمولی خودتان به دنبال کاشی و سرامیک هستید کارخانجات زیادی همانند کاشی و سرامیک ستاره، میبد یزد، پرسپولیس، روکا و غیره تولیدات بسیار باکیفیتی در ابعاد مختلف و متنوع دارند، اگر برای پروژه های خارجی و درواقع صادرات کاشی و سرامیک را بخواهید نیز می توانید با بازرگانی زاندس (Zandes) ارتباط بگیرید و درخواست خود را مبنی بر صادرات ارسال کنید و در این زمینه طرح ها و شرایط اولیه را از کارشناسان بخش بازرگانی خارجی دریافت کنید.

 

 

 

 

 

 


صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

مقالات مرتبط



صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

نظراتـــــــــ