بهترین سنگ گرانیت ایران

تعداد بازدید : 2685
نویسنده خبر :
منبع :
28 1399 مهر

معادن مختلفی از سنگ های گرانیتی در ایران وجود دارد که هر کدام از گرانیت های موجود در ایران از چندین معدن با ویژگی های متفاوتی مورد استخراج قرار می گیرند و شناسایی بهترین سنگ گرانیت ایران از بین معادن متعددی که دارد می تواند بر حسب استفاده و کاربرد، رنگ، آنالیز و ابعادش نیز انتخاب شود.

 

معادن برتر سنگ گرانیت در ایران

 

سنگ گرانیت زاهدان

از نمونه گرانیت های گل پنبه ای مربوط به معدن زاهدان می باشد که از نظر رنگ جز روشن ترین گرانیت های گل پنبه ای می باشد و در تمامی موارد ساختمان سازی در کف و نما نیز کارایی دارد ولی از انهجا که اصولا گرانیت سنگی متراکم و سنگین است و اگر در نما استفاده شود نیاز به رعایت کردن یکسری استاندارد ها در زمان نصب دارد بنابراین بیشتر ترجیح داده می شود در کف بعنوان سنگ فرش و سنگ پله و راه پله استفاده شود.

 

سنگ گرانیت نهبندان

گرانیت نهبندان نمونه ای دیگر از سنگ های گل پنبه ای می باش که با گرانیت زاهدان از نظر بافت و رنگ و همینطور طرح گل پنبه ای در تفاوت هایی است و این سنگ هم در جایگاه کاربردهایی که دارد بسیار پرمتقاضی می باشد. گرانیت نهبندان در تمامی سورت ها و همچنین در ابعاد سنگ پله بصورت کاملا اختصاصی در بازرگانی زاندس عرضه می شود.

 

 

سنگ گرانیت تویسرکان

وقتی برای کف و یا نمای ساختمان به دنبال سنگی با رنگ مشکی باشید قطعا یکی از انتخاب هایی که به شما می شود گرانیت تویسرکان می باشد که در  ردیف بهترین سنگ های گرانیت ایران قرار دارد و همچنین از نظر کیفیت سنگ از مرغوب ترین معادن گرانیت ایران می باشد.

سطح براق رانیت تویسرکان با بافت اشکی مانند بهترین گزینه برای استفاده در لابی هتل و رستوران های بسیار مجلل و شیک می باشد.

 

سنگ گرانیت مروارید مشهد

مروارید مشهد با طرح گل پنبه ای که دارد در زمینه رنگ خاکستری خودش را نشان می دهد و اگر در بین سنگ های گرانیت به دنبال ارزان ترین گرانیت های گل پنبه ای با رنگ روشن هستید معدن مروارید مشهد همان سنگ مورد دلخواه شما می باشد و البته جز گروه بهترین سنگ های گرانیت در ایران می باشد که در تمامی ابعاد اسلب، تایل و طولی قابل فرآوری و برش می باشد .

 


صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

مقالات مرتبط



صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

نظراتـــــــــ