خرید انواع سنگ نما تراورتن

تعداد بازدید : 1504
نویسنده خبر :
منبع :
4 1399 دی

خرید انواع سنگ نما تراورتن با توجه به اینکه سنگ تراورتن یک سنگ رسوبی آهکی است و این یک سنگ طبیعی با رنگ های گرم است که زبری کمی را دارد. تراورتن با جنبه اصیل و روستایی را که در سازه های شما به ارمغان می آورد، برای ایجاد یک رویکرد زیبا در نماها و دیواره ها ، سنگفرش های خانه شما استفاده های فراوانی دارد. می توانید از سنگ تراورتن در انواع رنگ استفاده کنید و ساختمان های خود را با سنگ تراورتن زیباترین جلوه برای نمای خود فراهم کنید.

 

     خرید انواع سنگ نما تراورتن   

انواع مختلفی از تراورتن را می توانید برای سنگ نما استفاده کنید و هر کدام را مطابق با منطقه های جغرافیایی انتخاب کنید اما در میان گزینه هایی که برای خرید سنگ ساختمانی خواهید داشت همیشه خرید سنگ تراورتن برای شما بهترین گزینه خواهد بود . در اینجا شما را با انواع سنگ تراورتن برای خرید بعنوان سنگ نما که در راس لیست های مورد تقاضا هستند آشنا خواهیم کرد.

 

خرید سنگ نما تراورتن شکلاتی موج ریز یزد

از بهترین سنگ های شکلاتی در بین تراورتن های موجود مربوط به معدن یزد می باشد که این سنگ در سورت سوپر شکلاتی و در سورت های ضعیف تر تولید می شود.

این سنگ بیشترین استفاده را در سنگ های طولی با ضخامت دو سانتی متری دارد که برای نمای داخلی و حتی دیواره ها گزینه ی مناسبی می باشد و در کارخانه ها و شرکت های تولید از این سنگ به شدت استقبال می شود.

اکثر مشتریان سنگ تراورتن شکلاتی موج ریز یزد به دنبال ابعادی هستند که اسلب بر باشد به این معنی که حتما ضخامت سنگ دو سانتیمتر باشد و همچنین یکی دیگر از خصوصیات سنگ اسلب بر تراورتن شکلاتی موج ریز یزد این می باشد که در پشت سنگ به جهت بالا بردن مقاومت سنگ از توری اپوکسی استفاده می شود و همانند اسلب دقیقا روی آن کار می شود و بسته بندی آن بصورت پالت بندی شده و محافظت شده می باشد.

دو ابعاد پر استفاده برای سنگ تراورتن شکلاتی یزد چهل طولی و همچنین 40 در 120 می باشد که باز از سنگ اسلب مورد تقاضا می باشد.

 

سنگ تراورتن سوپر ابیانه

از خرید انواع سنگ نما تراورتن نیز سنگ ابیانه می باشد که در متراژهای بسیار بالا در ابعاد 40 طولیف 60 در 60 و همینطور در ابعاد سنگ پله نیز بسیار پر مشتری می باشد که علاوه بر درخواست های داخلی برای صادرات روی این سنگ نیز تقاضاهایی صورت می گیرد. می توان گفت که از نایاب ترین سنگ های رنگ روشن سنگ ابیانه می باشد و تهیه آن نیز به سختی برای خریداران خواهد بود اما ما در بازرگانی زاندس (Zandes) تمامی سفارشات سنگ ابیانه در هر نوع سورت و کیفیت با هر نوع ابعاد و ضخامت فراهم می کنیم.

 

خرید سنگ تراورتن دره بخاری

در خرید انواع سنگ تراورتن نما معدن دره بخاری نیز در گروه پیشنهادات ویژه پس از ابیانه خواهد بود، چرا که این سنگ در بین سنگ های سفید و کرم و یا سنگ های رنگ روشن در صدر جدول قرار دارند و در مقایسه با سنگ تراورتن عباس آباد، حاجی آباد و سنگ تراورتن آتشکوه نیز بسیار قوی و زیبا می باشد.

 

 

 

 


صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

مقالات مرتبط



صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

نظراتـــــــــ