موارد استفاده از سنگ اسلب

تعداد بازدید : 1239
نویسنده خبر :
منبع :
6 1439 دی

موارد استفاده از سنگ اسلب بسیار زیاد می باشد و می توانید هم در بخش دیواره های داخلی و خارجی بعنوان سنگ نما از آن استفاده کنید و هم در نمای اصلی از آن بهره ببرید. همچنین از دیگر موارد استفاده از سنگ اسلب در کف پوش ها می باشد که با ابعاد بزرگی که دارند نیز می توانید در کف مقاومت بالایی را ایجاد کنید.

 تا بحال شده به این فکر کنید که سنگ اسلب به چه نوع سنگی می گویند ؟  کجا مورد استفاده قرار میگیرد ؟ چه جلوه های برای موقعیت اداری و تجاری شما ایجاد میکند؟ سنگهای اسلب در طراحی و اجرایی دیزاین ساختمان خود چه کاربردی دارد؟ در ادامه سنگ اسلب و موارد استفاده از سنگ اسلب که بسیار زیاد می باشد را خواهیم شناخت.

 

سنگ اسلب چگونه سنگی است ؟

اگر تا بحال به هتل ها و مراکز خرید یا تجاری بزرگ مثل ایران مال  با لابی زیبا و خوش نقش آن برخورد کرده باشید تنوع و شکلهای از سنگهای بزرگ به هم چسبیده را در دیوارها یا کفپوش های آن محیط ها به چشم میخورد که خیلی از افراد را مجذوب خود میکند.

سنگ اسلب به یک سنگ با ابعاد بزرگ معروف است که تنها سنگ فرآوری شده بزرگ می باشد. از این سنگ بیشتر در صادرات استفاده می شود و قابلیت اجرا در تمامی سنگ های ساختمانی را دارد یعنی شما از سنگ گرانیت، سنگ تراورتن، سنگ مرمریت و سنگ چینی می توانید سنگ اسلب را برش بزنید.

 

 

کاربرد سنگهای اسلب:

انواع سنگهای اسلب را میتوان در لابی ومحیط های داخلی  اداری،تجاری مورد استفاده قرار داد، اگر اسلب ها را در طراحی دیزاین و طرح،رنگ با محیط خود همپوشان کنید میتوانید با یک نورپردازی در سنگها آن را به یک محیط زیبا تبدیل نمایید. حال شما در بازرگانی بین المللی زاندس این امکان را دارید که از سنگهای اسلب مرمر یا مرمریت برای فضای داخلی محیط های خود با یک مشاوره دقیق و قابل اجرا به هدف خود از انتخاب سنگهای سختمانی برسید.البته قابل به ذکر هست که برای محیط های داخلی خودسنگهای اسلب مرمر و مرمریت بیشتر مورد استفاده قرار دهید که تیم مشاوره و پشتیبان قوی زاندس شما را با تکنیک های خرید سنگهای اسلب-تایل-کوپ-لاشه-قواره آشنا کرده و خرید سنگ اسلب را برای یک محیط با جلوه زیبا تا انتهای مسیر راهنمایی مینماید.

موراد استفاده از سنگ اسلب

سنگ اسلب با توجه به ابعادی بزرگش می تواند در دیواره ها و کف ها اجرا و کار شود اما سایر مکان ها و فضاهای دیگر که ابعاد کوچکتری از سنگ را می طلبند را نیز می توان از سنگ اسلب استفاده کرد و کار غیر ممکن و دور از دسترسی نخواهد شد.

 

سنگ 40 طولی اسلب بر

یکی از موارد استفاده از سنگ اسلب بصورت 40 طولی می باشد و این سنگ با عرض 40 سانتیمتری و طول آزاد از نمونه های پرمصرف و حتی صادراتی برای اسلب سنگ می باشد.

نمونه هایی از سنگ 40 طولی اسلب بر که در بازار سنگ نیز بسیار متقاضی دارد عبارتند از :

سنگ تراورتن شکلاتی موج ریز یزد اسلب بر

سنگ تراورتن ابیانه ممتاز اسلب بر

 

 

سنگ پله اسلب بر

گاهی معماران و مشتریان درخواست سنگ پله ای می دهند که اسلب بر باشد. سنگ های پله از نمونه سنگ های حکمی می باشند که ابعاد سنگ حتما می بایست از طرف مشتری بصورت کامل اعلام شود و وقتی می گوید اسلب بر یعنی ضخامت سنگ حتما می بایست دو سانت دقیق باشد .

 

منظور از سنگ اسلب بر چیست؟ 

سنگ اسلب بر یعنی هم ضخامت دو سانت دقیق باشد و هم سنگ مورد نظر می بایست از سنگ اسلب تهیه و برش داده شود درواقع ابتدا کوپ سنگ را در درجه ی اول به صورت اسلب برش می زنند و بعد از همین سنگ اسلب ابعاد سفارشی سنگ نیز برش داده می شود.

 

 

سنگ 40 طولی اسلب بر تراورتن شکلاتی موج ریز یزد

سنگ تراورتن شکلاتی موج ریز یزد 40 طولی اسلب بر بسیار پر استفاده و پرکاربرد می باشد و به دلیل ضخامت دو سانت دقیقی که دارد مقاومت بسیار بالایی خواهد داشت.

 

سنگ اسلب بر کف

سنگ اسلب بر 40 در 120 و یا هر ابعاد دیگر از انواع سنگ تراورتن سفید و رنگی برای کف پارکینگ، کف حمام، سرویس بهداشتی، مجتمع های تجاری، کف تراس، کف انباری، دیواره ها و کف مساجد و اماکن ورزشی نیز پر کاربرد می باشد.

 

 

استفاده از سنگ اسلب بر تراورتن

استفاده از سنگ های اسلب تراورتن در نمای ساختمان یک پارچگی نمای شما در رنگ و سورت های ساختمان گردیده که بیشتر دغدغه های معماران به جای استفاده از سنگهای تایل تراورتن برای یک دست شدن نمای ساختمان استو همچنین شما برای استفاده در محیط تی وی روم خود در منزل میتوانید از سنگ اسلب مرمر و مرمریت استفاده نمایید.

 

 

سنگ اسلب در اتاق خواب وسرویس بهداشتی

اگر اتاق خواب ها یا سرویس بهداشتی های هتل ها، مراکز خرید و تجاری،سینما، فرودگاه ها یا ترمینال های شناخته شده را مشاهده کرده باشید برای زیبا سازی محیط از سنگ های اسلب در دیوارها یا نماهای داخلی برای جلوه دادن به دیزاین خود استفاده نموده اند.

در اینجا چند سنگ زیبا برای آن محیط ها را به شما معرفی منماییم:

1-سنگ اسلب مرمریت پایزان

2-سنگ اسلب مرمریت گلدن بلک

3- اسلب مرمریت پرشین سیلک

4- اسلب مرمریت مارشال

5- اسلب مرمر پرتقالی

6- و دیگر تنوع های زیاد سنگ مرمر و مرمریت با سلیقه های که شما قصد انتخاب و خرید آن را از بازرگانی زاندس دارید.

 

جالب است که بدانید استفاده از سنگ مرمر یا مرمریت در اتاق خواب شما به دلیل طبع سردی این نوع سنگ ها دارند به جذب اکسیژن محیط کمک کرده و باعث میشود که شما با تنفسی راحت یک خواب لذت بخش راتجربه نمایید پس توسعه ما برای استفاده از سنگ اسلب مرمر یا مرمریت در اتاق خواب از تیم بازرگانی خارجی و داخلی زاندس با سالها تلاش در حوزه ساخت و ساز- تولیدو تجارت راهنمایی دریافت نمایید.

 

سنگ اسلب با کاربردی اداری:

کانتر یا همان پیشخوان و میز سنگی:

کاربرد اداری سنگ های اسلب در طراحی میز آشپزخانه یا محیط کانتر منشی در ادارت و پیشخوان درد فاتر خدماتی را میتوانید ببینید.از سنگ اسلب مرمر با رنگ و تنوع های مختلف برای یک دیزاین خوش نقش و نگار مورد استفاده قرار دهید ودر میز سنگی مبلمان خود میتوانید با ابعاد مربع-دایره-مستطیلی یا دیگر طرح ها برای سفارش به بازرگانی  زاندس مراجعه نمایید.

 کانتر یا میز منشی  از مهم ترین قسمت های ساختمان ها می باشد که در نگاه اول جلب توجه زیادی را به سمت خود سوق می دهد برای این جلوه می توانید از بهترین گزینه های موجود در عصر حاضر از جمله، انواع سنگ، چوب و ام دی اف استفاده کنید.

 

 


صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

مقالات مرتبط



صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

نظراتـــــــــ