مرکز فروش قلوه سنگ در تهران

تعداد بازدید : 2169
نویسنده خبر :
منبع :
21 1399 بهمن

 

جدید ترین نوع سنگ های رنگی بصورت قلوه سنگ و دانه بندی شده در  مرکز فروش قلوه سنگ در تهران در تمامی ابعاد و اندازه های مورد نظر برای عرضه داخلی و خارجی موجود می باشد.

مرکز فروش قلوه سنگ در تهران سنگ هایی که اندازه آنها بین 64 میلی متر تا 256 میلیمتر می باشد را بصورت در هر رنگی که مورد نیاز شما باشد بصورت بسته بندی در کیسه های 30 کیلویی، 50 کیلویی، 100 کیلویی و کیسه های یک تنی جامبو برای راحتی در حمل و نقل بسته بندی می کند.

 

 

سنگ قلوه ای رنگی

به سنگ های قلوه ای سنگ های رودخانه ای گفته می شود که بصورت مستقیم از معادن مختلف سنگ گرانیت، سنگ تراورتن، سنگ مرمریت و سنگ مرمر و حتی سنگ چینی تهیه و تولید می شوند. سنگ های رودخانه ای و قلوه ای بعلت آنکه از معادن مختلف قابل استخراج و بهره برداری می باشند در نتیجه در رنگ های بسیار متنوع از جمله سیاه، سفید، سبز، قرمز، قهوه ای، زرد، نارنجی، کرم، نقره ای، خاکستری، طوسی، لیمویی و سایر رنگ ها بصورت کاملا سفارشی و درخواستی عرضه می شود.

 

دفتر فروش سنگ قلوه ای رنگی در اصفهان

دفاتر فروش انواع سنگ های قلوه ای که زیر نظر مجموعه بازرگانی زاندس (Zandes) در حال فعالیت می باشند در اصفهان، تهران، شیراز و آستارا فعال می باشند. دفتر فروش سنگ قلوه ای رنگی در اصفهان بصورت مستقیم علاوه بر آنکه سنگ های رودخانه ای را در سایزهای مختلف بصورت تامبل و سیقل شده ارائه می دهد، سنگ های قلوه ای را بصورت کاملا دانه بندی شده و یا در اصطلاح بصورت مش بندی با توجه به درخواست مشتری قابل تولید و پیاده سازی در تمامی رنگ های موجود امکان پذیر می باشد.

 

 

قلوه سنگ دانه بندی شده

صادرات سنگ قلوه ای رنگی

مرکز فروش قلوه سنگ در تهرانتولید و تهیه انواع سنگ قلوه ای رنگی در ایران را بصورت مستقیم با شرایط حمل و نقل را انجام می دهد. همانطور که می دانید فروش و یا صادرات سنگ رودخانه ای و قلوه ای که در اطراف رودخانه ها به وفور دیده می شود جرم محسوب می شود و حتما پیگرد قانونی دارد. برای آنکه بتوان از زیبایی و استفاده از سنگ های رودخانه ای بی بهره نماند، سنگ های لاشه را از معادن مختلف در سرتاسر کشور ایران جمع آوری می کنند و این سنگ ها که از معادن بسیار مرغوب جمع آووری شده اند سایز بندی در ابعاد کوچکتر و قابل استفاده تا اندازه های 15 سانتی تبدیل می شوند. سپس وارد مرحله صیقلی شدن می شوند تا سطح صاف سنگ نیز حاصل شود.

حال که تولید و تهیه انواع سنگ قلوه ای رنگی در ایران با توجه به معادن بسیار با کیفیت و غنی که دارد به راحتی انجام می شود، در امر صادرات سنگ رودخانه ای رنگی به قطر، عمان، ترکیه، عراق و سایر کشورهای خارجی نیز بسیار فعال و موفق و آسان از طریق مرکز فروش قلوه سنگ در تهران می توان اقدام شود . صادرات سنگ قلوه ای رنگی یکی از پر مخاطب ترین و پرطرفدارترین موارد در استفاده از سنگ های رودخانه ای رنگی شده است. در صادرات سنگ رودخانه ای رنگی به جهت استفاده در دیوارچینی، نمای بیرونی، کف سازی و سایر موارد هم به جهت زیبایی و هم به جهت استحکام و قوی بودن استفاده می شود.

 

 

کیفیت رنگ و دوام سنگ های رودخانه ای

مرکز فروش قلوه سنگ در تهران بهترین و بالاترین کیفیت در رنگ و استحکام را ارائه می دهد، چرا که از معادن بسیار با کیفیت سنگ های قلوه ای رنگی را تولید می کند. سنگ هایی چون سنگ مرمریت نجف آباد، سنگ چینی نی ریز، سنگ تراورتن زرد لیمویی آذرشهر، سنگ گرانیت سبز برجند و سایر معادن در داخل کشور را در چرخه تولید سنگ قلوه ای قرار می دهد. سنگ قلوه ای رودخانه ای که از این بازرگانی تهیه می کنید نه در حمل و نقل شکسته یا ترک بر می دارد و نه آنکه تغییر رنگ خواهد داشت و می توانید تمامی درخواست های خود را مبنی بر خرید سنگ قلوه ای رنگی برای کارشناسان فروش ارسال نمایید تا سفارشات شما پیگیری شود.

 

 

دانه بندی شده سنگ رودخانه ای رنگی

 

فروش سنگ ریزه در اصفهان

فروش سنگ ریزه در اصفهان با توجه به آنکه انواع مختلفی از نظر جنس و رنگ می باشند برای تمامی زمینه ها و کاربردها از جمله موارد زیر استفاده می شوند.

  • نماهای داخلی و بیرونی در ویلا سازی ها
  • پارک ها
  • دیوارهای پل
  • شهرسازی و راه سازی
  • نمای مجتمع ها و برج ها
  • فضای سبز داخلی منازل و باغ ها
  • مکان های تفریحی و گردشگری کنار ساحل
  • استخرها

 

 

قلوه سنگ رنگی رودخانه ای

 

در آخر :

مرکز فروش قلوه سنگ در تهران علاوه بر تامین قلوه سنگ در داخل کشور بصورت رنگی در امر صادرات نیز فعالیت دارد و قلوه سنگ های رودخانه ای رنگی به راحتی از طریق بازرگانی زاندس قابل تامین می باشند. قیمت مناسب و دست اول، کیفیت درجه یک، ثبات رنگ در گذر زمان بصورت کاملا تضمینی در این کلینیک سنگ ساختمانی تامین می شود. پس تماس بگیرید و خرید خود را ثبت کنید.


صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

مقالات مرتبط



صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

نظراتـــــــــ