فروش سنگ تراورتن

تعداد بازدید : 1359
نویسنده خبر :
منبع :
1 1399 شهریور

فروش سنگ های تراورتن از معادن مختلف در بازرگانی زاندس (Zandes) با توجه به میزان تقاضای بازار سنگ به جهت خرید سنگ تراورتن در یک بازه رقابتی در بین سنگ فروشان و سنگبری ها بر روی قیمت عرضه ایجاد شده است که نوسانات نرخ های متفاوت بازار را در برگرفته است.

خرید و فروش انواع تراورتن سفید ، کرم، لیمویی، تنه درختی، قهوه ای، قرمز، زرد، صورتی و سبز و نقره ای بصورت عمده و برای پروژه های داخلی و همچنین به جهت صادرات در کیفت صادراتی با قطر مناسب در ابعاد تایل و اسلب بصورت کاملا فرآوری شده موجود می باشد.

 

 

انواع سنگ تراورتن سفید ساختمانی

از آنجایی که یک بازرگانی همچون زاندس با هدف تامین انواع مواد و محصولات به جهت سهولت و دسترسی آسان برای خریداران فراهم می شود، همیشه انواعی از محصولات و خدمات را در حوزه فعالیت خود ارائه می دهد. بازرگانی زاندس با فعالیت در حوزه مصالح ساختمانی و سنگ های طبیعی که به جهت نماسازی در ساختمان ها و همینطور در راه سازی و شهرسازی به جهت پل ها و پیاده روها استفاده می شود تمامی سنگ های تراورتن، مرمریت، گرانیت، مرمر، چینی، کریستال و همچنین سنگ گابرو را تامین می کند.

سنگ های تراورتن خود به دسته های بسیار بزرگ از نظر معدن تقسیم می شوند. سنگ های منطقه حاجی آباد در اراک خود به انواع مختلف از نظر رنگ و آنالیز شیمیایی سنگ تقسیم می شوند، که تنها وجه اشتراک آنها طیف رنگی می باشد که به رنگ سفید روشن دیده می شوند اما باز در تیرگی و روشنی رنگ تفاوت هایی دارند. سنگ های تراورتن از نظر رنگ و کیفیت در رده ی بسیار قابل قبولی برای انواع مصارف ساخت و ساز وجود دارند. بیشترین استفاده از تراورتن ها در نماسازی و سنگ پله می باشد.

 

ابعاد سنگ های تراورتن می تواند از سنگ های خام که کوپ نامیده می شوند و هنوز به محله ی فرآوری نرسیده اند استخراج شوند و در اندازه های تک کوپ، دو کوپ و حتی سه کوپ به بازار عرضه می شوند. اما وقتی که سنگ بصورت فرآوری شده در می آید می تواند به ابعاد تایل، طولی، حکمی و پله ای بریده شوند و مورد استفاده و کاربرد قرار گیرند.

 

                           فروش کوپ تراورتن                                                     

 

معادن سنگ تراورتن

معادن تراورتن در کشور ایران و سایر کشورهای دنیا بسیار زیاد هستند که سنگهای تراورتن سفید خود انواع از معادن مختلف در نقاط مختلف را دارد. معادنی که در ایران سنگ تراورتن سفید استخراج می کنند عبارتند از :

معدن ابیانه در نطنز اصفهان واقع شده است و تراورتن سفید رنگ با کیفیتی را استخراج می کند، که بیشترین درخواست برای عرضه داخلی و صادرات ابعادی مانند کوپ، اسلب، چهل طولی، شصت طولی، حکمی و پله ای می باشد.

معدن سنگ دره بخاری در اراک می باشد که در همسایگی معدن سنگ تراورتن حاجی آباد واقع شده است.

معادن سنگ تراورتن عباس آباد، آتشکوه، حاجی آباد به همراه معدن دره بخاری از معادن استان مرکزی واقع در شهرر اراک می باشند که در مجاورت یکدیگر قرار دارند.

 

 

فروش سنگ تراورتن قیمت مناسب

چون سنگهای تراورتن برای مصارف و کاربرد های مختلفی خریداری می شود و هر شخص با توجه به نوع استفاده ای که از سنگها در ساخت و ساز دارد به دنبال کیفیت های مختلفی می باشند و این کیفیت های گوناگون در تعین قیمت آن نیز تاثیر گذار هستند. در کل قیمت مناسب و ارزان برای سنگ تراورتن یکی از پر مشتری ترین سنگ ها می باشد که این روزها در بازارهای سنگ تقاضا می شود.

از هر نو معدن با هر نوع رنگ از سنگ های تراورتن می توان یک سنگ تراورتن قیمت مناسب تهیه کرد. تهیه و خرید سنگ های قیمت مناسب تنها بصورت مستقیم خرید کردن و به واسطه ی شرکت بازرگانی امکان پذیر خواهد بود.

یک یاز اهداف بازرگانی زاندس در قدمت سی سال ی خود تهیه سنگ های تراورتن قیمت مناسب و ارزان می باشد که در بازار عرضه کند و بتواند نظر و حمایت مشتری های را به جهت اعتماد و رضایت جلب کند. اگر شما هم قصد خرید سنگ تراورتن قیمت مناسب برای نما و یا پله و حتی به جهت کف سازی باغ و ویلاهای خود هستید با گروه بازرگانی سنگ های ساختمانی زاندس (Zandse) در ارتباط مستقیم باشید.

 

 

قیمت سنگ تراورتن در تهران

دفتر فروش و نمایندگی مرکزی بازرگانی سنگ زاندس (Zandes) واقع در پایتخ می باشد که برای افرادی که در جستجوی قیمت سنگ تراورتن در تهران و یا در قم هستند به راحتی می توانند دسترسی مستقیمی به منابع و دپوی سنگ های تراورتن ارزان قیمت با کیفیت بالا داشته باشند.

چون استان قم در نزدیکی تهران واقع شده است به راحتی افراد و خریداران می توانند به قیمت سنگ تراورتن در قم بدون افزایش نرخ ها تمامی سنگ های تراورتن را از زاندس با قیمت تهران دریافت کنند.

 

 

 

قیمت خرید سنگ پله ارزان

یکی از موارد مصرف برای سنگ های تراورتن به جهت پله می باشد که هر سنگ پله در ابعاد طولی و عرضی مشخصی می تواند عرضه شود. گاهی ابعاد پله بصورت حکمی از جانب خریداران سنگ مطرح می شود که این ابعاد به دلیل اینکه اختصاصی خواهند بود از قیمت متفاوت تری نسبت به سنگ های 40 و 60 طولی برخوردار خواهند بود.

قیمت برای خرید سنگ پله ارزان یکی از مواردی می باشد که در فروش سنگ های تراورتن در مرکز بارگانی انواع سنگ ساختمانی زاندس عرضه می شود. اگر به دنبال سنگ تراورتن پله ای ارزان قیمت هستید و رنگ و ابعاد مشخص و خاصی را مد نظر دارید حتما با گروه کارشناسان فروش سنگ زاندس تماس بگیرید.

 

 

قیمت فروش سنگ پله حیاط     

بخش های مختلفی از یک خانه، ساختمان، مجتمع و هر بنای از پله برخوردار خواهد بود. بخش هایی که پله را در آن اجرا می کنند حیاط، ساختمان های دوبلکس، راه روها، پله های رستوران ها و تالارها نمونه هایی از پله ها خواهند بود که قطعا با یک اندازه نخواهند بود و بسته به گستردگی و ظرفیت نمای مکان مورد نظر تناسب خواهند داشت.

قیمت سنگ پله حیاط از نوع تراورتن که می تواند از معادن آذرشهر، ابیانه، دره بخاری، عباس آباد، حاجی آباد، آتشکوه و غیره باشد، بصورت عمده و با همان قیمت کارخانه های سنگبری در محمود آباد اصفهان و شیراز و تهران عرضه می شود.

 قیمت سنگ های پله چینی ، مرمریت، گرانیت و کرمانشاه بصورت ابعاد سنگ پله در سورت های مختلف و با کیفیت برای انواع سلیقه ها در بازرگانی زاندس (Zandes) به جهت عرضه و فروش در کنار فروش سنگ تراورتن تولید می شود.

 

 

 


صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

مقالات مرتبط



صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry صنایع سنگ کیانا - Кианская каменная промышленность -صناعة الحجر كيانا - Kiana stone industry

نظراتـــــــــ